POND's BLOG

Let's enjoy studying English together!!!

理解能力😊

 

理解能力😊

クラスが上がってから
かなりレベルアップした授業が展開されている。

テキストに載ってる単語も
かなり難しいものが多く
複雑なリスニングの内容だったりする。

クラスメイトたちも
かなりの手慣れだ😊

そんな環境に潜り込めたのは
ありがたいこと。

あと1週間!
全力で食らいついていくぞ!

 

Ability of understanding👍

I went up class level,
it is different for me to understand in the class.

The word is hard as well,
listening is soooooo fast and complex for me.

My classmates can speak English well.

I’m grateful for joining them!!!

1 week Left,I will graduate at school.
By then do my best!!!!

 

明日やること
レジュメ配る
レジュメ描き直す
旅行プラン

 

覚えた単語
Congratulations on someone
Certificate 証明書
Reception 歓迎
Mad 狂った
As I was saying 私が言ったように