POND's BLOG

Let's enjoy studying English together!!!

グータラ日記🛀

 

ぐーたら日記🛀

久しぶりにこれでもかと
思うくらい休んでやろうと思ったのだが、

なかなかうまくできなかった。

1日休みというのが
きちんと作れていなくて
どこかには仕事のことだったり
ブログのことだったり
シャドーイングのことだったり
頭によぎる。

最近後回しにしてしまいがちの
ことをどんどん早めに終わらせていく。

そーすればもっとうまく時間作れるかなぁ😊

 

Lazy🛀

Just a while ago,I took a rest on today!!!!😊😊😊
But I couldn’t….

Because,recently I didn’t do that and have to work on Saturday and Sunday.
Furthermore I always write my blog and do shadowing!!!
That’s why!!!

I postponed some stuffs I have to do.
So wanna do quickly.

That way I can make the time👍👍👍👍👍

 

明日やること
ゴルフ楽しむ
べんきょーー
レジュメ作る(作り直し)

 

覚えた単語
Postpone 後回しにする
It’s gonna be like this
このようになります
Messed up 台無しだ
Cab タクシー