POND's BLOG

Let's enjoy studying English together!!!

オーストラリアのぱぱへ

 

パパへ✉️

トーキングだと
細かいニュアンスが
伝わらないと思ったので
ライティングならと思い
手紙にします😊

まず2ヶ月間。
短い間だったけど
本当にありがとう😊

最初に会った時から
なんだか安心感があって
頼りがいのある、
そんな人だと思いました!

あなたはいつも笑ってましたね

特にマロウと一緒にいる時。
グッドボーイ
ミスターまーろー
ってじゃれあってる姿を見て
ほっこりしてました😊

僕の拙い英語にも
優しく対応してくれて、
ゆっくり話してくれて、
ご飯の時にいっつも話しかけてくれて、
本当に感謝してます。

1番の思い出は
絵本を一緒に読んだこと。

RとLの発音に苦戦してる僕に
コツを教えてくれましたね😊

あなたがホストファミリーで
よかった。
心からそう思います😊😊😊

体に気をつけて
これからも元気なままでマロウ
暮らしてください😊😊😊

それと、6月に彼女がくるので
紹介させてください😊

ありがとう😊
ビッグパパ😊
YUTO

 

Dear,Papa

It is difficult to talk to you,
Because my English skill is a little bad…
So I write a letter for you.

For two months,
Thank you for being livd in your house.

My first impression is good.
Because you are always honor and kindly.
And like my real Papa.

You are always laughing and keep studying everything.

Especially,you spend with Marow,you said
“Mr,good boy,Mr,Marow!!!”
It’s so great and fun for me.

And when you talked with me,
you speak more slowly and more easily.
When I ate dinner,
you were willing to talk with me.
I appreciate for your kindness.

My best memory is reading picture book with you.

You taught me how to pronounce R and L.

I’m happy you are my host father.

I hope to stay health!!!!
Furthermore I wanna introduce you my girlfriend in June.

Thanks!!!Big Papa!!!!!!
See you again!!!!!!!!!!!!

Yuto(Mr Tacoboy)

 

明日やること
お引っ越し!!!
自転車買う!

今日覚えた単語
Be out of から外れる
About how much is it
大体いくらですか?
It’s not my fault
私のせいじゃない。