POND's BLOG

Let's enjoy studying English together!!!

笑顔😁

 

笑顔😁

突然ですが
あなたは笑ってますか???

自分のいいところと僕が
聞かれたら真っ先に

どんな状況でも「楽しさ」
を見出すことができること!

が僕のストロングポイントだ。

そもそも僕はかなりの
ゲラなのだが
人は笑うと次のようなメリットがあるらしい。

1.脳の動きが活性化し
記憶力が上がる。

2.血の巡りが良くなり
新陳代謝が上がる。

3.自律神経のバランスが整い
気分が安定する。

4.幸福感と鎮痛作用をもたらす。
脳内ホルモンであるエンドルフィンが分泌され
このホルモンは幸福感を
もたらす。

笑うことはこんなにもメリットがたくさんある。

無理にとは言わない。
みんな、笑え😁

 

Smile😃

Suddenly,are you laughing??

If I’m asked “what’s your strong point?”,I answer that
“I can make happily situations no matter how difficult and harsh”.

In the first place,I laugh a lot.

So I introduce merits for laughing!!!

1.The brain moves actively,
and improve memories.

2.Blood circulation improves,so increases metabolism.

3.The balance of the autonomic nerves is stable.

4.Endorphin is got out in the brain,this brings happiness!!

There are l lot of merits laughing!!!

Don’t force it…
Let’s laughing!!!