POND's BLOG

Let's enjoy studying English together!!!

不思議体験🛌

 

正夢🛌

夢を見た。
詳しい内容まで覚えていないが
知らない人たちと楽しく
遊んでいる夢だ。

今思えば楽しい夢だったから
終わってほしくない気持ちと
続きがどう展開していくのかなーと考えていたように思える。

そんな中急にシーンが
切り替わり
僕が急に一輪の花に近寄っていった。
そしたら

ぶーーーーーーーん

虫が花から飛びだしてきた!

それと同時に僕の耳元で

ぶーーーーーーーん

音が聞こえた!
僕は目を覚ました。

ふとベットの横を見てみると
窓から侵入してきたのか
虫が1匹壁に引っ付いていた。

僕はどうやら夢と現実の狭間に
いたらしい。

今日の不思議体験。

 

Dream that comes true🛌

I had a dream about friends but I didn’t remember it in detail.

I enjoyed it so much that I didn’t want to finish it,and couldn’t wait for that.

In that,suddenly the scene changed.
I saw a flower,then abruptly…

Boooooooom!!!

A insect flied me!!!
And at the same time,

Boooooooom!!!

I listened same sound!
I waked up.

I saw next wall,
A insect stopped that…

It seems like I stayed between dream and real.

Today’s mystery experiences.