POND's BLOG

Let's enjoy studying English together!!!

オーストラリアのがきんちょたち😊

 

オーストラリアのがきんちょ達

今日4時からいつものお店で働いていたのだが、
パーティで
2人大人、6人がきんちょたちが
きた。

どうやら1人が
バースデーだったらしく
ケーキを買ってきていた。

俺は気を利かせて
店内のBGMを
ハッピーバースデーにした。

すると全員で合唱がはじまり
終始楽しそうだった。😊

なんかみていて
すんげぇ微笑ましかったなぁ。

楽しい時は
楽しい!!!

喜怒哀楽が日本人の子達より
しっかりしている気がする。

そんな素晴らしい1日でした。
誕生日おめでとう㊗️

 

Children of Australia 🇦🇺

Today,when I was working at the restaurant,
Some children and 2 adults came there.

I seemed that one of them was birthday.

I considered her,and I played birthday music!!!

Then they singed the song and were so happy!!!

It was lovely for me!!!😊

When I’m happy now,
I express myself!!!

They were like that!!!😊

They have a lot of emotions than Japanese.

What a beautiful day!!!!
Happy birthday㊗️

 

明日やること
お仕事
ファーム探し
計画の見直し

 

今日覚えた単語
How about a break
休憩しませんか?
Talk like that will raise suspicion
そんなこというと疑われるよ
I’m sorry for you loss
お悔やみ申し上げます
That’s a wasted of breath
いうだけ無駄
Good luck with it
上手くいくといいね