POND's BLOG

Let's enjoy studying English together!!!

トイレの戸締り🚽

 

トイレの戸締り。

日中もかなり寒くなってきたこの頃、急にお腹が痛くなって
近くのコンビニに駆け込んだ。

新しくできたコンビニだったから
トイレはすごく綺麗だった。
慌ててズボンを下ろして
用を足す。

ふぅーーーー間に合った。。。

安堵の気持ちが訪れたのは束の間

がらがらっ!!!
男性が僕が入ってるトイレの
扉を開けた。

あれ。。。
閉めるの忘れてた。。。

少し目が合って
恥ずかしい姿のまま一言。

すみません。入ってました。

こんな恥ずかしい話は
水に流そう。トイレだけにねっ

 

Closing door of restroom🚽

These days it seems that it was so sad!!!
Today,suddenly I had stomach ache…..so went to convenience store.

It was new!!!
So restroom was clean.
I did my business quickly!!!

Huuu…
That was close…

I felt it was relief,but then!!!
A men opened my restroom door.

OMG…
I forgot closing door…

Our eyes met…
And I said
“Sorry…I’m getting into room..”

This ashamed episode flushed in water.that’s like restroom!!!