POND's BLOG

Let's enjoy studying English together!!!

自分らしさ。

 

自分らしさ。

自分らしさってなんだろう。
俺が俺らしくいるために
まず自分を知ることが大切。

他者から見て自分が何者かを
理解すること、
自分の長所はどこなのか
知っておくこと。

自分の人生の主人公はどう頑張っても自分だ。

ナンバーワンに
なりたいわけじゃない。
オンリーワンでありたい。

俺以外俺の代わりがいない。
そんなかっこいいやつに
なる。

人が持ってない自分の何かを
探すことが俺の課題👍

 

Keep it real

What is personality!?!?
For keeping it real,I need to know myself!!!

Seen from others,understand myself what is my character!!!
Where is my positive point!?!?

My life is mine!!!!!!
I don’t wanna be No,1,wanna be only,1.

No one can replace me!!!
I wanna be a that cool men!!!

My task is looking for something others don’t have!!!