POND's BLOG

Let's enjoy studying English together!!!

晴男vs雨男

 

晴男🌇VS雨男🌧

僕は雨男だ。
悪いことだとは思っていない。
ただ自分が家を出る時だけ雨が降っていたり
旅行に行く時なぜか雨の予報が多かったりする。
もう一度言う。
悪いことではない。

そんな僕の兄貴は晴男らしい。

今回二泊三日で旅行。
行く前は完全な雨予報だった。

晴男だと豪語する彼の
実力はどんなもんかと
思いながら旅行を楽しんでいるとなぜか絶景を見たり
外に出たりするタイミングだけ
雨を降らせなかった。

雨男VS晴男
は彼の完勝だった。

いや?もしかして
俺が晴れ男なのかもしれない。

 

Sun man VS Rain man

I am rain man!!!
I don’t think it is bad thing!!!
But when a little bit I just left my house and went traveling,it was rainy…..

Why???

I write again.
It is not bad thing!!!

My bro is like a sun man…

This time,
We traveled 2 nights and 3 days.
Before we travel,it’s gonna rainy all days.
He said “I’m a sun man!!!”
I thought that would be the case…

But he was sun man.
Why do when we saw the superb view,it was sunny!?
Do when we went outside,
it was sunny!?

Sun man VS Rain man
Winner was Sun man!!!

Wait,wait!!!
I wonder that sun man may be me!!!!