POND's BLOG

Let's enjoy studying English together!!!

俺のいいところ。

 

俺のいいところ。

就活シーズン真っ只中の頃ごろ
自分の長所とはなにか。
を理解することが非常に
重要だと思う。

今日は俺の素晴らしいところをみなさんに紹介したい。

1.礼儀正しい
2.人当たりがソフト
3.ポジティブ思考
4.物事をはっきり言う時は言う
5.運動神経がいい
6.長所を見つけるのがうまい
7.先輩付き合いが好き
8.分け隔てなく人と接する
9.祖父母が好き
10.俺自身が俺を好き

10個あげてみたが
なかなかファンキーな
人思いの人間だということが
わかるだろう。

もし僕が相反する行動をしていたら伝えてほしい。

長所でもあり、短所でもある
紙一重な性格だが
人生楽しいから継続していこう👍

 

My good point
Nowadays,the season of job hunting visited around me.
What is my good point?
It is important for me to understand myself!!!

So I wanna introduce my good point!!!

1.polite
2.character is softly
3.positive
4.inform directly
5.high physical ability
6.good at looking for positive point
7.like to get involved with my senior
8.can contact for any people
9.like grandpa
10.like myself

I can find 10 positive points of myself.
I am flank and funky guy!!!

If I can’t act then,
I teach me!!!

Advantage is disadvantage!
My life is so great!!!!