POND's BLOG

Let's enjoy studying English together!!!

僕の好きな言葉2

 

僕の好きな言葉2

あなたは
NARUTO
をご存知だろうか。

僕ら世代の男で見たことがないという人はほとんどいないはず。

そんな中で主人公のナルトが
こんな名言を残している。

「俺が知りたいのは楽な道のりじゃねぇー。険しい道の歩き方だ。」

自らを厳しく追い込み
楽な道に進むのではなく
成長できる方法を探す。

俺も毎日自分に負荷をかけて
いつかものになるようにしたい

人の言うことを素直に聞いて
その方法を試してみる。
そーして生きていこう👍

 

My favorite word No.2

Do you know “NARUTO”?

It is an anime in Japan and the same generation people of me must have watched it at that time.

Naruto who is a main character this anime said

“I wanna know how to walk rugged road not to know easy road!!!”

He looks for difficult road and how grow up himself.

I also weight myself everyday,and i believe myself that get a growths someday.

For that,I need to accept somebody’s advice at once,
and I try it!!!
Let’s live like that!!!