POND's BLOG

Let's enjoy studying English together!!!

家族たちは北海道へ💦俺はオーストラリア🇦🇺

 

家族たちは北海道🇯🇵
俺はオーストラリア🇦🇺

日本では絶賛お盆期間である。
そして
僕の家族、祖父母、いとこ家族
こぞって全員で北海道に
行ってる。

兄貴のインスタを見ると
大量のいくら、かに、
オーストラリアでは
絶対に食べれないものが
大量にあった。

羨ましい気持ちと
俺もオーストラリアに来て
いい機会を得ているという
気持ち、
両方が交差する。

いい旅行になるといいね😊
俺はオーストラリアで
がんばります!!!

 

My fam have been in Hokkaido
I’m in Australia.

In Japan,they have big holidays now.
My fam,grandparents,and cousins have been in Hokkaido.

I checked my bro’s Instagram and there are a lot of seafoods.
It’s like treasure.
I can eat them never and never.

I feel a little bit jealous,but the other hands,I have big chance now.

The both feeling across in my heart.

I hope you guys trip will be grateful and beautiful.

I stay in Australia!!!👍

 

明日やること
仕事!!!

今日覚えた単語
Pile up ものを重ねる
Ask out デートに誘う