POND's BLOG

Let's enjoy studying English together!!!

武士🗡️

 

武士🗡️

今日仕事をいつも通り
こなしていたら
予約をしてくれていた
家族が来店した。

ありがたいことに
お店はかなり混雑しており
予約をしていただいたのにも関わらずかなり料理提供が遅れてしまった。

そんな中でも
優しく声をかけてくれて
家族全員笑顔だった。😊

食事を食べ終え
お店を出ようとしてるのを見つけたので見送りに行くと

その家族の子どもが
「これ!!!」
と言って紙を渡してきた。

その紙には
武士の絵と武士という漢字が書いてあった。

プレゼント!!!
といってその絵をくれた。

彼らはとても笑顔で
とても気前も良かった。

日本人よりサムライだったなぁ

すんごーーーーく
嬉しくてにやにやしてしまった。

なんかいい経験したなぁ

 

Samurai🗡️

Today,when I was working,
family that had a reservation came here.

It was sooooo busy in here,
Although they had that,
it was too late to take their foods.

In that,they friendly talked with me.

They finished eating foods,
left here,
then I saw off them.

Suddenly the son said
“Present for you”
He gave me a paper.

The paper was written 武士 and painting.

They were so smily and generous!!!!!

I was soooo happy and laughing!!!

It was good experience for me.

 

明日やること
メール送る
楽しむ!!!

今日覚えた単語
Pending 保留中
Conversely 逆にいえば
Apparently らしいよ
Gradually ぐらーじゅありー
だんだんと