POND's BLOG

Let's enjoy studying English together!!!

断捨離デー💰

 

断捨離デー💰

海外に行く前に
断捨離がしたい!!!
そう思った僕は部屋にある洋服たちを悩み抜いた末、売りに行くと決めた。

結構いい服もあったので
どうせなら高く売りたい。
そう思い自宅から車で1時間以上かかるちょっとリッチめなリサイクルショップに向かった。

5000円くらいになるかな、
とワクワクしながら待っていると、
手渡されたレシートに小さく
150円。と書かれていた。

この服たちとの思い出は
150円なんだ。と
悲しい気持ちが僕をしめつけた。

マックの笑顔も100円だったはずなのに。
世の中とは残酷な物だ。

そんな僕の悲しい古着ライフ。

 

Elimination💰

Before going to foreign country,I wanna do elimination!!!

I thought so,cleaned my room and put in order my wearing and things.
I decided to sell them.

I had so expensive wearing that I went to recycle shop far away from my house.

I anticipated about 5000 yen,and was not able to wait,

I looked receipt,,,,
150 yen…

My memories was 150 yen…
Shit!!!!!!!!!
I thought so sad….

Macdonald’s smile was 100 yen.
The world is cruel…

My old fashion was …